Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - Dolnośląskie - Wrocław, Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

253  osób na stronie   385 984 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 poznam wrocławiankę  POZNAM WROCŁAWIANKĘ
(2018-09-23 13:50) - ID: 385977
Dolnośląskie - WROCŁAW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam. Jestem wysokim 55-letnim mężczyzną, ktory chętnie pozna dziewczynę do miłych spotkań. Szukam normalnej dziewczyny z Wrocławia lub okolic.

 Sprzedam bielizne lub nagram film :)  SPRZEDAM BIELIZNE LUB NAGRAM FILM :)
ID: 385906
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Zapraszam wielbicieli noszonej bielizny, skarpetek, ponczoszków. Jestem 20 latką, oferuje sprzedaż różnych kobiecych gadzetów od bielizny, zabawki przeróżne fetysze. Nagrywam również filmiki na zamówienie


 Szukam nauczyciela  SZUKAM NAUCZYCIELA
ID: 385891
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
5
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Lekko puszysta, ciekawa świata 21latka szuka przyjaciela i nauczyciela.
Musimy tylko trochę popisać, żeby wiedzieć czy oboje znaleźliśmy to, czego szukamy

 Sponsorowane Wrocław  SPONSOROWANE WROCŁAW
ID: 385849
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Zapraszam kulturalnych, miłych i przede wszystkim trzeźwych Panów na spotkania sponsorowane z 23 latką z Wrocławia. Spotkania w klimacie prywatnym, amatorskim- nie jestem profesjonalną Panią do towarzystwa :). Spotkania w prywatnym mieszkaniu w blisko centrum lub dojazd do hotelu. Umawiam się tylko z Panami starszymi ode mnie! Minimum 25 lat. Zapraszam do kotnaktu


 Fajny 26 latek  FAJNY 26 LATEK
ID: 385735
Dolnośląskie - JELENIA GÓRA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Cześć chciał bym zaoferować fajne spotkania wzamian za pomoc finansową ja młody 26 latek szukam fajnej panie zaoferować mogę sex wspólne spędzanie czasu i nie tylko . Panie najlepiej w wieku od 35 do 50 bo takie Lubie najbardziej

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Szukam wrażeń   SZUKAM WRAŻEŃ
ID: 385733
Dolnośląskie - JELENIA GÓRA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA KOBIETY

Szukam dziewczyny do jednorazowego spotkania na małe co nieco. Chcialabym spróbować jak to jest z dziewczyną. Mam 19 lat nie chuda nie gruba ;)

 Sprzedamy zdjecia bielizne ,Spotkania  SPRZEDAMY ZDJECIA BIELIZNE ,SPOTKANIA
ID: 385728
Dolnośląskie - WROCŁAW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Sprzedamy nasze fotki jest nas 6 dziewczyn od 16-26 lat
jak i majtki stringi
spotkanis w kamperku ktorym dojedziemy
kawka ciasto prysznic sex zabawa w gumce


 Spotkanie deepthroat   SPOTKANIE DEEPTHROAT
ID: 385717
Dolnośląskie - WROCLAW
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Zaplace za spotkanie kobiecie z dobrym umiejetnosciami oralnymi. 500zł za max 90min

 Egipt 22.09~5.10  EGIPT 22.09~5.10
ID: 385708
Dolnośląskie - LEGNICA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA KOBIETY

Hej jesteśmy zadbanym i szczupły małżeństwem 37,39 lat i poznamy parę lub Panią bi w Elu spędzenia wspólnego urlopu w egipcie chodź nie koniecznie ten kraj. Do dogadania pozdrawiamy. Termin w nagłówku. Planujemy tygodniowy wypad w tym terminie 9k


 Pan szuka Panią do odskoczni od codzienności  PAN SZUKA PANIĄ DO ODSKOCZNI OD CODZIENNOŚCI
ID: 385707
Dolnośląskie - WROCŁAW , LEGNICA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Witaj
Szukasz faceta, który jest pełen wigoru i głową pełną pomysłu ? dobrze trafiłaś :) Mam 23 lata ,180cm wzrostu, 83kg, sylwestka sportowca. Szukam Panią, która szuka towarzysza do pogadania jak i do namiętnych chwil. Preferuję Panie od 20 do 36lat. Cenię sobie dyskrecję. Twoje życie prywantne nie ma dla mnie znaczenia . Zalezy mi na higienie i anonimowości. Wszelkie info na meilu :)


Strona: 1 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: [1]234567891011121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności