Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - Dolnośląskie - Wrocław, Jelenia Góra, Legnica, Wałbrzych


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

415  osób na stronie   402 153 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 
200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 Zanim zadzwonisz – przemyśl.  ZANIM ZADZWONISZ – PRZEMYŚL.
ID: 402120
Dolnośląskie - LEGNICA
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Przyznaję, że nie do końca wiem jak ubrać w słowa to, co chcę w tym miejscu przekazać. Ale do rzeczy, jąkliwe wstępy są dla cieniasów. Pozanam Pana pomiędzy 40 a 55 rokiem życia, który wprowadzi mnie w arkana programowania, albo który jest poliglotą i pragnie dzielić się swoją pasją do nauki języków obcych.
Szukam człowieka, z którym zbuduję na tej kanwie relację typu friends with benefits. Zastrzegam, że szukam naprawdę mocnych wrażeń.
Kilka ważnych rzeczy:
-panom żonatym stanowczo dziękuję,
-proszę o kontakt przez SMS lub telefon,
-nawet, jeśli myślisz, że jestem zbyt rozwiązła, musisz to ukrywać (bo kto lubi obrywać...),
-miej choć odrobinę uroku osobistego (totalnym brzydalom lub co gorsza "Kenom" stanowcze "nie").

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Uległa  ULEGŁA
ID: 402053
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Suczka z Wrocławia szuka właściciela. Przygarnij mnie, nakarm, ubierz i zrób ze mną co chcesz.- wszystko Oczekuję pełnego utrzymania - ubrania, kieszonkowe. Ja nigdy nie mówię nie


 Trójkącik   TRÓJKĄCIK
ID: 402023
Dolnośląskie - WROCŁAW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA KOBIETY

Chciałabym spróbować z mężem "nowości" :)
Ja 25lat, blondynka, sportowa sylwetka. Mąż 26 wysoki, wysportowany.
Szukam kobiety bi (również jestem). Odezwij się, jeśli chcesz z nami przeżyć ten "pierwszy raz".

 2000 pln oferuje za spotkanie. Hotel. Spa..   2000 PLN OFERUJE ZA SPOTKANIE. HOTEL. SPA..
ID: 400848
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam jestem przelotem w polsce poznam wesola kobiete zeby milo spedzic czas wszystko na poziomie mam 39 lat przystojny zadbany moze staly uklad kto wie xxx

 Szukam sponsora lub sponsorki  SZUKAM SPONSORA LUB SPONSORKI
ID: 400843
Dolnośląskie - DOLNY ŚLĄSK
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Witam, jestem normalnym facetem, który szuka pomocy i jest gotowy na wiele wyrzeczeń.

 ile tylko sie da  ILE TYLKO SIE DA
ID: 400821
Dolnośląskie - KLODZKO
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: TRANS

Jestem poczatkujacom trans chcaca pobic rekord wsadow dlatego prosze o jak najwiekszom ilosc odpowiedzi zapraszam do do ciasnej pupci z finalem w buzi

 Facet zaprosi na wakacje  FACET ZAPROSI NA WAKACJE
ID: 400758
Dolnośląskie - WROCŁAW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Witam, poszukuję dziewczyny chętnej na wspólny wyjazd (Bułgaria, Grecja, Turcja, Egipt) na około tydzień. Jestem facetem dojrzałym kulturalnym, niebrzydkim , który po prostu chce spędzić kilka dni w miłym towarzystwie kobiety zdecydowanej na taką relację. to konkretne ogłoszenie, proszę o kontakt zainteresowane panie. nie mam konkretnych wymagań co do wieku lub wyglądu, choć bardzo istotne jest to aby kandydatka mnie interesowała i pociągała. myślę że więcej info w korespondencji prywatnej.
pozdrawiam, marek

 Szukam młodego transa   SZUKAM MŁODEGO TRANSA
ID: 400755
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: TRANS

Szukam fajnego młodego transa, który chce pobawić, czy może na chaturbate też )


 Przyjmę dziewczęta  PRZYJMĘ DZIEWCZĘTA
ID: 400737
Dolnośląskie - WROCŁAW
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: DAM PRACE

Przyjmę dziewczyny 18-30 lat do nowo otwartego apartamentu we Wrocławiu.Możliwość zamieszkania,dni wolne do uzgodnienia,dobre zarobki.Paniom pijącym dziękuję.Jeżeli chcesz zarobić dobre pieniążki,to czekam na telefon.

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 Szukam dyskretnego sponsora  SZUKAM DYSKRETNEGO SPONSORA
ID: 400729
Dolnośląskie - WAŁBRZYCH
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Witam, szukam dobrze zbudowanego faceta lub dwóch. Mam 34 lata 170cm. Wymagam higieny i pełnej dyskrecji.


Strona: 1 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: [1]234567891011121314151617181920

randki internetowe | oprogramowanie sklepu internetowego | darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum

rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności