Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - Anglia - Londyn


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

639  osób na stronie   393 518 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 
200 OSTATNIO DODANYCH OGŁOSZEŃ TOWARZYSKICH ZE ZDJĘCIEM
(więcej anonsów znajdziesz w poszczególnych kategoriach - zółte menu u góry strony)
 Studentka na Wymianie Pozna Pana  STUDENTKA NA WYMIANIE POZNA PANA
(2019-03-25 12:17) - ID: 393494
Anglia - LONDYN
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Hej :-) 19 latka (niedługo 20 :P). Studentka pierwszego roku. Aktualnie jestem na wymianie studenckiej w Londynie. Poznam miłego, kulturalnego i zadbanego Pana do dyskretnej znajomości i fajnej przygody. Jest to moje pierwsze ogłoszenie tego typu, nie mam doświadczenia w takich relacjach dlatego nie wiem za bardzo co tutaj więcej napisać :P Jak wyglądam, widać na zdjęciu. Panów zainteresowanych poznaniem szczegółów zapraszam do kontaktu w wiadomości. Odpisuję zwykle w ciągu doby, mogę wysłać więcej zdjęć panom zainteresowanym.


 Spragniona dużego  SPRAGNIONA DUŻEGO
ID: 393367
Anglia - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Jeśli chciałbyś się spotkać to jestem chętna.
Także przyjmuje pieniądze za spotkania.Możemy spotkać się u Ciebie lub u mnie.
Jestem otwarta na każdą propozycję,pregeruję sex analny,oralny,hiszpan,69,finał w buzi i tp.
Chciałbyś zobaczyć więcej moich nagich zdjęć?
Napisz do mnie na sex kamerka na zywo https://bit.ly/2XWHDiH lub napisz do mnie na PW.
Mam tam swój profil i jestem mega napalona na młodych jak i starszych facetów.
Jeśli jesteś mną zainteresowany,to proszę odezwij się.


 Panie.Pary.Grupy-Dobre pytanie i masz spotkanie!!  PANIE.PARY.GRUPY-DOBRE PYTANIE I MASZ SPOTKANIE!!
ID: 393335
Anglia - DONCASTER I OKOLICE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: GRUPOWO I ODLOTOWO

Zapraszam do kontaktu wszystkie zainteresowane osoby, głownie kobiety i pary ale spotkania grupowe rowniez sa mile widziane. Brakuje mi doswiadczenia w BDSM, S/M, fetysze lecz nie poznalem jeszcze swoich granic dlatego jestem otwarty narazie na wszystkie propozycje. Jestem realną osobą, mam 31 lat, dyskretny i zadbany. Wiecej informacji na emailu, fotki mile widziane lecz nie konieczne. Jestem zdecydowany wlasciwie na kazdą propozycję do czasu, kiedy sprobuje tego przynjamniej jeden raz, chyba ze polubie to zobaczymy co dalej.
Badzcie, badz pierwsza, przekonaj się sama jak daleko zechcesz sie posunąć! :)

PS: Chcesz sie spotkać poza domem? Czekam na ciekawe propozycję spełnienia Twoich fantazji, a dla mnie nowych doznań.

 Panie.Pary.Grupy-Dobre pytanie i masz spotkanie!!  PANIE.PARY.GRUPY-DOBRE PYTANIE I MASZ SPOTKANIE!!
ID: 393334
Anglia - DONCASTER I OKOLICE
odpowiedzi
2
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

Zapraszam do kontaktu wszystkie zainteresowane osoby, głownie kobiety i pary ale spotkania grupowe rowniez sa mile widziane. Brakuje mi doswiadczenia w BDSM, S/M, fetysze lecz nie poznalem jeszcze swoich granic dlatego jestem otwarty narazie na wszystkie propozycje. Jestem realną osobą, mam 31 lat, dyskretny i zadbany. Wiecej informacji na emailu, fotki mile widziane lecz nie konieczne. Jestem zdecydowany wlasciwie na kazdą propozycję do czasu, kiedy sprobuje tego przynjamniej jeden raz, chyba ze polubie to zobaczymy co dalej.
Badzcie, badz pierwsza, przekonaj się sama jak daleko zechcesz sie posunąć! :)

PS: Chcesz sie spotkać poza domem? Czekam na ciekawe propozycję spełnienia Twoich fantazji, a dla mnie nowych doznań.

 zadbany poszukuje doswiadczenia  ZADBANY POSZUKUJE DOSWIADCZENIA
ID: 393330
Anglia - LEEDS
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ FACETA

Czesc!.Poznam i poszukuje otwartych kobiet, par lub grupowych spotkań aby sprobować coś całkiem nowego. Nie mam wielkiego doświadczenia, aczkolwiek zgodzam się pojść wreszcie na całość. Jestem wysokim zadbanym 32 latkiem. Zapraszam do konwersacji, może jestem tym ktorego wlasnie szukasz. Pozdrawiam i czekam na powazne oferty!

 Prywatny Apartament-Londyn-wysokie stawki-Okazja.  PRYWATNY APARTAMENT-LONDYN-WYSOKIE STAWKI-OKAZJA.
ID: 393223
Anglia - LONDYN I OKOLICE
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: AGENCJE TOWARZYSKIE

Czesc dziewczyny.
Mam na imie Magda i oferuje Wam prace jako Escort Girl,jestem osoba prywatna nie pisze w imieniu zadnej agencji.Posiadam apartamenty w Londynie, i obecnie potrzebuje dziewczyny w przedziale wiekowym 18-35,ktora chcialaby przyjezdzac na 2-3tyg w miesiacu lub na stale i zarabiac naprawde duze pieniadze. Do kazdej dziewczyny podchodze indywidualnie i pomagam w odnalezieniu sie w nowym kraju i nowej pracy.Dzienny zarobek wacha sie od 500 do 700f na czysto dla Ciebie,po krotkim czasie naprawde jestes w stanie kupic sobie nowe mieszkanie/samochod lub w cos zainwestowac,co zmieni Twoja przyszlosc.(To tak podsluchane od dziewczyn,ktore juz u mnie pracuja ;) Podstawa wspolpracy ze mna jest szacunek,pamietaj ze kazda kwestkie mozemy przedyskutowac i mysle ze to mnie wlasnie wyroznia z tlumu.W pracy zwracam uwage na jakosc a nie na ilosc, zarowno swiadczonych uslug przez Nas jak i przyjezdzajacych do mnie dziewczyn.
Jesli jestes zdecydowana albo chcesz przyleciec ale czegos sie obawiasz skontaktuj sie ze mna a napewno rozwieje Twoje watpliwosci.Pozdawiam Magda

 Młody pozna Pana  MŁODY POZNA PANA
ID: 393109
Anglia - CHELTENHAM
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

Szukam chętnego pana na wspólne zabawy. Jestem miłym, spokojnym , dyskretnym Seksoholikiem kocham sex. Analny orgazm którego nie miałem a bardzo bym chciał poczuć. Dużo innych rzeczy chcę spróbować


 sex na parkingu.nie daleko windsoru  SEX NA PARKINGU.NIE DALEKO WINDSORU
ID: 393051
Anglia - WINDSOR
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

Szukam przygodnego seksu bez sponsoringu.kobiety od 36 do 57l.jestem tu przejazdem.zapraszam do kataktu piotr 36l.

 Hej jestem bo sex i pieniadze  HEJ JESTEM BO SEX I PIENIADZE
ID: 392747
Anglia - LONDYN
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: KOBIETA DLA FACETA

opisze sie tak, mam 20 lat, 20cm i szukam chetniej, tez jestem teraz w potrzebie kasy. Wiec jak jakas chetna to prosze sie zglaszac, czynie cuda. Na priv wszystkie inne szczeguły

 pan pozna pana   PAN POZNA PANA
ID: 392630
Anglia - SOUTHAMPTON
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

Chciałbym poczuć dojrzałego i dużego
Ja szczuply chętnie oddam się cały


Strona: 1 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: [1]234567891011121314151617181920

randki internetowe | oprogramowanie sklepu internetowego | darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum

rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności