Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - SPONSOR DLA PANI


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

620  osób na stronie   379 526 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



 Sponsor dla Miłej Pani  SPONSOR DLA MIŁEJ PANI
ID: 378116
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
5
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Poznam atrakcyjną ,dojrzałą ,dyskretną kobietę . Oferuję realne oraz satysfakcjonujące wsparcie finansowe. Szczegóły w prywatnej korespondencji.


 On dla Pani  ON DLA PANI
ID: 378107
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

40 latek szuka Pani chetnej na mile ale perwersyjne spotkania w motelu, z a moze podjade na przystanek wsiadziesz do auta i sie pobawimy a potem Cie odwiaze, a moze masz ochote na cos szczegolnego? Jestem otwarty na propozycje, moze juz dzis masz chwilke czasu?...

 Dla puszystej  DLA PUSZYSTEJ
ID: 378106
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Dzień dobry, kulturalny 45 latek poszukuje tą drogą "dużej" towarzyszki bez kompleksów dla stałej bliższej znajomości. Jeśli jesteś puszysta i szukasz takiego sponsorowanego układu to napisz, pozdrawiam

 DLA WYJĄTKOWEJ  DLA WYJĄTKOWEJ
ID: 378104
Cala Polska - KAZDE
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Jesli lubisz takie klimaty jak na zdjeciu, masz dosyc tej pogody w Polsce, delektujesz sie zyciem, jestes za dobra zabawa pozbawiona moralniakow to w tym przypadku to ogloszenie jest dokladnie dla Ciebie. Blekitne morze, przepiekna plaza, swietna zabawa to sie marzy? Calkiem fajny facet, hedonista, w wieku 37 lat moze zapewnic Ci nie tylko dokladnie taki wyjazd ale rowniez rozwiazanie lamiglowki jak masz zaplacic to czy tamto. W przeciwienstwie do zycia prywatnego, zawodowo calkiem dobrze sie poukladalo w moim zyciu. Poszukuje zgrabnej, zadbanej, zdecydowanej kobiety, ktora ma ochote na wspaniala plaze i zabawe :-) polecimy razem. Zanzibar, Dominikana, Kuba wzglednie cos innego co oboje wybierzemy. Wazne ze bedzie to niezapomniany wyjazd! Dodatkowe kieszonkowe jak i to, ze sie poznajemy przed wyjazdem, jest oczywiste.


 oral  ORAL
ID: 378091
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Szukam chętnej najchętniej z lokum, najchętniej szczupłej na sex spotkanie. Lubie 6/9 palcóweczka zabawa cycuszkami. Chętnie spotkam się diś. Ja dojrzały, szczupły.

 Znajde tu kogoś konkretnego?  ZNAJDE TU KOGOŚ KONKRETNEGO?
ID: 378088
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
7
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Strasznie ciężko znaleźć to normalną i konkretną panią zdecydowaną na dłuższą znajomość jestem żonatym facetem poszukuję kogoś na miły układ dla nas obojga ze wsparciem dla ciebie 4.5 tysiąca miesięcznie jesli szukasz tego samego odezwij się

 Sponsor  SPONSOR
ID: 378083
Cala Polska - WARSZAWA
odpowiedzi
11
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Bardzo atrakcyjny,elgencki,wyksztalcony mezczyzna lat 41, mlodo wygladajacy szuka Kobiety.
Jestem wolny od lat z wyboru i chcialbym tutaj poznac seksowna Pania zainteresowana stala znajomoscia...samotna singielke,rozwodke, pragnaca znajomosci na wysokim poziomie, majaca czas i ochote:)
Szukam kochanki i dlatego zapewniam pelne utrzymanie bo kochanka jest drozsza niz zona.
Nie szukam profesjonalistek:
Pozdrawiam

 Spotkanie 700zl  SPOTKANIE 700ZL
ID: 378082
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Zasponsoruje pania ktora zechce nagrac ze mna filmik, kwota 700pln ( aby utrzymac dyskrecje nasze twarze beda zasloniete maskami)
Szczegoly na mailu badz telefonicznie

 Opiekunka do dzieci i taty  OPIEKUNKA DO DZIECI I TATY
ID: 378079
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
odpowiedzi
4
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Facet z klasą szuka Pani która chciałaby sobie dorobić jako opiekunka grzecznych dzieci, chcąca od czasu do czasu zaopiekować się tatą (głównie ręcznie- uwielbiam to). Mokotów blisko Wilanowa.

 Feminizacja  FEMINIZACJA
ID: 378072
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: SPONSOR DLA PANI

Poszukuję dwóch pań które mnie sfeminizuje i bende gwałcić straponem i przez 3h ja 40 latek żonaty


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 12 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 1234567891011[12]1314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności