wyświetlaj tu swoją reklamę za darmo oraz promuj się w katalogu

Ogłoszenia Towarzyskie
 Dla początkującej uległej  DLA POCZĄTKUJĄCEJ ULEGŁEJ
ID: 384744
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: S/M - PANOWIE

JA: Dojrzały i stabilny emocjonalnie mężczyzna o wysokiej inteligencji. Kulturalny i chyba niebrzydki. Facet z klasą. Doświadczony, pomysłowy, nie zmanierowany.

TY: Kobieta rozpoczynająca swoją przygodę z BDSM. Zdecydowana choć pełna obaw. Szukająca czegoś głębszego niż prymitywny ból. Wiek jest kwestią drugorzędną.

MY: Wyłącznie trwała relacja. Wspólna droga, choć moje przewodnictwo. Dużo wartościowych emocji i niezwykłych przeżyć. Krok po kroku. Dominacja to przecież również czułość, zaufanie itd.

Chcesz spróbować?

 Dojrzały szuka młodej  DOJRZAŁY SZUKA MŁODEJ
ID: 384743
Mazowieckie - CAŁA POLSKA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: MATRYMONIALNE PAN

Jestem mężczyzną po czterdziestce: dojrzałym psychicznie, mądrym życiowo, ustawionym materialnie. Nie brakuje mi inteligencji, poczucia humoru i młodego ducha, a mój wygląd nie straszy.

Szukam kobiety mającej nie więcej niż 25 lat, dla której duża różnica wieku stanowiłaby wartość. Mam do zaoferowania wszystko to, co przychodzi u mężczyzny z czasem. Oczekuję dużo w zamian, ale nie jestem zainteresowany znalezieniem córki czy ozdoby. Pragnę zbudować trwałą relację opartą na zdrowych zasadach.

Odezwij się do mnie, jeśli pociągają Cię dużo starsi mężczyźni, a taką znajomość uważasz za szansę dla obu stron. To ogłoszenie nie jest żartem, dlatego bardzo proszę o poważne odpowiedzi. W pierwszym mailu chciałbym przeczytać o Tobie i zobaczyć Twoje zdjęcie.

Mieszkam w Warszawie. Jeśli nie jesteś z najbliższych okolic, powinnaś być gotowa do regularnych podróży np. na weekendy.

 ja 58latek poznam pania w podobnym wieku   JA 58LATEK POZNAM PANIA W PODOBNYM WIEKU
ID: 384742
Opolskie - GLUBCZYCE
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA KOBIETY

sex za sex bez sponsoringu lubisz oral pisz mozliwy staly uklad bez zobowiazan ja wysoki przy kosci 180/120/17 ty z glubczyc prudnika glogowka krapkowic

 Wczasy dla uleglej  WCZASY DLA ULEGLEJ
ID: 384741
Cala Polska - XXX
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: S/M - PANOWIE

Dominujacy (zwlaszcza psychicznie) i wymagajacy szuka kobiety w pelni uleglej, wyuzdanej, z ktora bedzie mogl spedzic kilka szalonych nocy na Pojezierzu Drawskim w terminie 22-31 sierpnia. Moge oplacic dojazd i hotel, jak i zasponsorowac. Wszystko do uzgodnienia.

 Niepelnosprawny szuka  NIEPELNOSPRAWNY SZUKA
ID: 384740
Cala Polska - X
do anonsu dostępny jest: NUMER GADU-GADU - wyświetl
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam zadbanej, seksownej kobietki zainteresowanej seksem -- perwersyjnym lub typowym -- z osoba niepelnosprawna. Poruszam sie bowiem na wozku inwalidzkim, jestem tez przy kosci. Poza tym mily, sympatyczny, niezalezny intelektualnie i finansowo. Chetnie zasponsoruje.

 Misiek dla Pana  MISIEK DLA PANA
ID: 384739
Śląskie - KATOWICE
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
odpowiedzi
1
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: FACET DLA FACETA

Ja misiek, 22 lata, zrobię wszystko (oral, anal, całowanie itp) jestem uległy i małomówny, jeśli jesteś zainteresowany to napisz, dogadamy się :)

 Szukam pracy w Warszawie  SZUKAM PRACY W WARSZAWIE
ID: 384738
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
6
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SZUKAM PRACY

32 lata Zadbana brunetka.Szukam pracy w dziedzinie reklamy, marketingu,praca biurowa.
Doświadczenie 10 letnie. Sumienność, kreatywność.
Wynagrodzenie 5 tys.
Proszę tylko o poważne oferty.


 Fajna justynka   FAJNA JUSTYNKA
ID: 384737
Pomorskie - GDAŃSK
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Masz ochotę na spędzenie miłego czasu z miłą kobieta. Zapraszam

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Sponsoring i podróże dla młodej kobiety  SPONSORING I PODRÓŻE DLA MŁODEJ KOBIETY
ID: 384736
Poza granicami Polski - ZURICHU
do anonsu dostępny jest: NUMER GADU-GADU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Sponsoring dla młodej Pani do 30 lat za wspólne weekendy w Szwajcarii
Potrafię docenić miło spędzone intymne chwilę
Kontakt na gg wraz zdjęciami


* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt poprzez Gadu-Gadu - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Fajna justynka   FAJNA JUSTYNKA
ID: 384735
Pomorskie - GDAŃSK
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Masz ochotę na spędzenie miłego czasu z miłą kobieta. Zapraszam

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Fajna justynka   FAJNA JUSTYNKA
ID: 384734
Pomorskie - GDAŃSK
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Masz ochotę na spędzenie miłego czasu z miłą kobieta. Zapraszam

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Night Klub w Schwarzwaldzie   NIGHT KLUB W SCHWARZWALDZIE
ID: 384733
Niemcy - VILLINGEN-SCHWENNINGEN
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - oraz - NUMER GADU-GADU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: AGENCJE TOWARZYSKIE

Chcesz dobrze zarobic? Jestes mloda,zadbana i atrakcyjna kobieta? W wieku 18 do 40 lat?
Lubisz dobre towarzystwo?
Jestes mila i kontaktowa?
Zapraszamy do wspopracy wszystkie chetne Panie do pracy w klubie nocnym w Villingen.

Wiekszosc dziewczyn, nie zna jezyka niemieckiego ,wiec nie jest to przeszkoda.
JeCsli masz jakies pytania !? Napisz lub zadzwon
Serdecznie Pozdrawiamy

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź

 Fajna justynka   FAJNA JUSTYNKA
ID: 384732
Pomorskie - GDAŃSK
do anonsu dostępny jest: NUMER TELEFONU - wyświetl
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: ZASPONSORUJ PANIĄ

Masz ochotę spędzić miło czas to dobrze trafiłeś

* osoba która zamieściła ten anons preferuje bezpośredni kontakt drogą telefoniczną - możesz również wysłać tradycyjną odpowiedź


 800  ODPOWIEDZ ID: 384731
Mazowieckie - WARSZAWA
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Zaproszę dziś panią na całonocne spotkanie sponsorowane w hotelu za które mogę zaproponować 800. Mam 34L/180/90. Z chęcią nawiąże dłuższą realną znajomość. Szukam pani starszej ode mnie zdecydowanej na taką znajomość. Za każde spotkanie mogę zaproponować wtedy 400-500.

 zainyeresowana  ZAINYERESOWANA
ID: 384730
Małopolskie - KRAKOW
zobacz inne ogłoszenia towarzyskie z kategorii: SPONSOR DLA PANI

Szukam Kobiety 30-45 ktora chcialaby spotykac sie z adbanym malzenstwem 50 latkow bez nadwagi.Pani chcialaby zobaczyc jak maz zabawia sie z inna kobieta.Prosimy o konkretne propozycje.


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 18 / 200Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 1234567891011121314151617[18]1920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności