Serwis zawiera materia造 erotyczne przeznaczone dla os鏏 pe軟oletnich !!!
Jeli nie uko鎍zy貫 18 lat, musisz opuci stron !






Og這szenia Towarzyskie - Mazowieckie - Warszawa, Ostro喚ka, P這ck, Radom, Siedlce - FACET DLA FACETA, PAN SZUKA PANA


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

546  os鏏 na stronie   386839 og這sze w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



 Ustnie poznam  USTNIE POZNAM
ID: 386751
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
2
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Cze!

Z tej strony Maciek, 28l 177 90 16, uleg造 bi i pocz靖kuj鉍y ssak, szukam kolegi, ch皻nie starszego, ale to nie warunek, przed kt鏎ym od czasu do czasu i w przyjemnej atmosferze m鏬豚ym kl瘯a i ssa do ko鎍a. Ch皻nie sta造 uk豉d. Gwarantuje dyskrecj, zdrowie i dobr zabaw :) Prosz o powa積e odpowiedzi od os鏏, kt鏎e faktycznie chc si spotyka.

 Szukam aktywa  SZUKAM AKTYWA
ID: 386737
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Lubisz rucha? To odezwij si. Ja lubi dawa dupci, wi璚 mo瞠my sobie wzajemnie pom鏂. Ja 174/78 30 lat.

 poznam 穎natego pana bi  POZNAM 烙NATEGO PANA BI
ID: 386680
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Panowie prosz czyta ze zrozumieniem!Poszukuj dojrza貫go,穎natego pana bi kt鏎y w obecnoci swoje partnerki chcia豚y zabawi si z ch這pakiem.Dysponuj mieszkaniem do kt鏎ego ch皻nie Was zaprosz.Spotkanie tylko i wy章cznie w pi靖kowy wiecz鏎.Pani ma by biern obserwatork zabawy pan闚.Jeli chodzi o mnie to jestem szczup造m,wydepilowanym 33 letnim ch這pakiem.Nie ukrywam,瞠 mia貫m ju kontakty z panami w obecnoci pani i taki uk豉d najbardziej mi odpowiada.Odpowiem na ka盥 powa積 ofert.Samotni panowie mnie nie interesuj i prosz nie proponowa mi spotka.


 Posmakuje ustnie  POSMAKUJE USTNIE
ID: 386193
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
3
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Cze!
nazywam si Maciek, 28l, normalny, dyskretny, sympatyczny w zwi頊ku z kobiet i... zupe軟ie zielony w kontaktach mm. Ju od d逝窺zego czasu chodzi mi po g這wie spr鏏owanie z facetem, g這wnie oral. Mam na tym punkcie lekkiego bzika. Do tego stopnia, 瞠 coraz czciej wyobra瘸m sobie jak obci鉚am facetowi. Taka wizja bardzo mnie kr璚i i myl, 瞠 ju czas najwy窺zy zrealizowa t fantazj, st鉅 og這szenie. Nie wiem jak to si potoczy wszystko ale jestem otwarty na wszelkie propozycje, bo to w豉nie jest co czego chcia豚ym sp鏎bowa. Czy ktos bylby zainteresowany takim spotkaniem? Jeli si nam spodoba, ch皻nie spotyka豚ym si i obci鉚a na sta貫, i z czasem mo瞠 zdecydowa si na te inne rzeczy.
Pozdrawiam serdecznie i prosz tylko o powa積e odpowiedzi!

 Wsp馧lokatora szukam  WSP茛LOKATORA SZUKAM
ID: 386154
Mazowieckie - O涉R紟 MAZ
do anonsu dost瘼ny jest: NUMER TELEFONU - wywietl
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Poszukuj wsp馧lokatora do dzielenia kawalerki w O瘸rowie Maz. Ja m這dy 33 letni ch這pak.Szukam kogo tolerancyjnego, otwartego bez problem闚 z alkocholem i innymi u篡wkami.Wi璚ej info w prywatnej wiadomoci.


 Pasdlasponsora  PASDLASPONSORA
ID: 386070
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

M這dy bi pas dla starszych samc闚 m篹czyzn 45+brak lokum umile czas 20/180/56/18


 spuszcze sie do buzi za 100zl dla mnie  SPUSZCZE SIE DO BUZI ZA 100ZL DLA MNIE
ID: 386012
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

szukam chetnego pana ktory lubi goracy ibfity wytrysk w buzi za 100zl moge ci to dac zapraszam nie pozalujesz

 Mam ochote na loda...  MAM OCHOTE NA LODA...
ID: 385826
Mazowieckie - WARSZAWA I OKOLICE
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Spotkam sie w dyskretnym miejscu z dojrza造m, obdarzonym Panem 50+
i zrobie mu porz鉅nego loda.
Dyskrecja, zdrowie. Zonaty 44l.


 poznam pana bi z partnerk  POZNAM PANA BI Z PARTNERK
ID: 385757
Mazowieckie - WARSZAWA
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Poznam dojrza貫go pana bi umiejcego czyta ze zrozumieniem i posiadaj鉍ego partnerk lub kole瘸nk kt鏎a mo瞠 uczestniczy w spotkaniu.SAMOTNI PANOWIE MNIE NIE INTERESUJ I PROSZ NIE SKxDA MI JAKICHKOLWIEK PROPOZYCJI.
Anons wa積y jest tylko 14 wrzenia, inne daty mnie nie interesuj!Spotkanie w godzinach wieczornych.
Teraz konkrety.Jestem 30 letnim, szczup造m ch這pakiem kt鏎y chcia豚y odda si oralnie panu w obecnoci pani.Bardzo lubi osoby dojrza貫 dlatego fajnie by這by gdyby pan by osob po czterdziestce.Z uwagi na spor ilo gaw璠ziarzy i k豉mczuch闚 poprosz o pozostawienie numeru kontaktowego do pani z kt鏎 ustal szczeg馧y.Jednozdaniowe odpowiedzi i telefony od samotnych pan闚 pozostan bez odpowiedzi.Ze swojej strony gwarantuj realno i zapewniam, 瞠 naprad warto spotka si ze mn.


 Oralne spotkania  ORALNE SPOTKANIA
ID: 385665
Mazowieckie - PIASECZNO
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Szukam dojrza貫go kolegi z po逝dnia warszawy i Mazowsza na wsp鏊ne obmacywanie i oral


Strona: 1 / 100Nast瘼na >>Ostatnia >>>

Przejd do: [1]234567891011121314151617181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklep闚 internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limit闚 - za堯 darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usu dane z systemu

reklama


za tre og這sze serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialnoci