Serwis zawiera materiały erotyczne przeznaczone dla osób pełnoletnich !!!
Jeśli nie ukończyłeś 18 lat, musisz opuścić stronę !






Ogłoszenia Towarzyskie - FACET DLA FACETA, PAN SZUKA PANA


pokaz tylko ogloszenia z wojewodztwa/kraju:

399  osób na stronie   379 551 ogłoszeń w naszej bazie    NIE ZALOGOWANY - LOGOWANIE
 



 Mlody 20 latek szuka starszego 35+ do zwiazku  MLODY 20 LATEK SZUKA STARSZEGO 35+ DO ZWIAZKU
ID: 361034
Holandia - DEN HAAG
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

witam . Szukam pana do zwiazku 35+ z mieszkaniem napisz a dowiesz sie wiecej

 sex  ODPOWIEDZ ID: 360802
Niemcy - KARSLUE
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

szukam fajnego chłopaka do spotkań z karslue

 Carpe diem  CARPE DIEM
ID: 360739
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
6
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Cześć! Jestem normalnym 34letnim żonatym facetem hetero jak na razie. Lubię sex niestety dla żony sprowadza się on do 3 minut raz na tydzień. Od dłuższego czasu(jakieś 10 lat:) mam fantazję o sexie z parą k+m gdzie wszystkie chwyty dozwolone:) Takiej pary pewnie nie znajdę:( lecz może znajdzie się jakiś normalny facet bi( nie jakaś zmanierowana ciota czy gej z 30letnim stażem!) najlepiej żonaty który tak jak ja chciałby poeksperymentować lub kogoś kto pokaże o co chodzi w tym sporcie. Ja 34 lata po studiach, 191,90,16 zero doświadczenia mm, uwielbiam lizać cipki:P nie mam lokum ale to no problem. p.s. nie gwarantuję że mi sie to spodoba i będzie do końca miło...nawet trochę sie boje ale raz się żyje

 Pan dla pana  PAN DLA PANA
ID: 360713
Niemcy - BERLIN
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Poznam fajnego pana 40+ do milych spotkań w Berlinie.

 Szukam uległego  SZUKAM ULEGŁEGO
ID: 360650
Dolnośląskie - WROCŁAW
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Poszukuję chętnego, uległego do umilania czasu i zadowalania mnie.Jeśli marzysz o tym by zająć się moimi jajeczkami, fiutkiem, odbytem lub stopami - pisz śmiało. Chętnie dłuższy układ. Jestem co prawda hetero ale od dłuższego czasu myślę o takim układzie.
Więcej informacji na maila

 sex  ODPOWIEDZ ID: 360627
Niemcy - KARLSRUHE
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Mlodego fajnego od zaraz ja 50 lat

 poznam faceta  POZNAM FACETA
ID: 360614
Łódzkie - TOMASZÓW MAZOWIECKI
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

ja 33 178 82 meski przystojnyaktyw szukam wieku 20-50 zadbanego zdrowego na zabawe moze układ

 poznam aktywa   POZNAM AKTYWA
ID: 360575
Śląskie - GLIWICE
odpowiedzi
1
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Witam poznam pana lat mam 45 wz 179 wg64 pen 18 jestem pasyw konkretna bojkopisaezom dzieki

 Poznam Przyjaciela  POZNAM PRZYJACIELA
ID: 360473
Mazowieckie - WARSZAWA
odpowiedzi
5
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Pragnę znaleźć i poznać ciekawą osobę wciąż wierząc, że to możliwe wśród tych, którzy są po drugiej stronie. Mam na imię Radek, mam 31 lat (185/85) i jestem niebieskookim szatynem, wykształconym, pracującym, mieszkającym w Warszawie i spoza tego całego środowiska, stałych bywalców czatów i stron z anonsami. Szukam kogoś dojrzałego (koniecznie starszego), spokojnego, na poziomie, bez nałogów. Kogoś, kto zagląda tu i wciąż czeka na anons, na który chciałby odpowiedzieć. Nie szukam ani seksu, ani związku lecz kogoś z kim mógłbym się zaprzyjaźnić, zaufać, spędzać czas. Chciałbym poznać kogoś o ciepłej osobowości, samotnego. Kogoś kto chciałby czasem pogadać, czasem przytulić się, posłuchać razem muzyki, obejrzeć film, czy oddać się chwili namiętności. Lubię dotyk, delikatne pieszczoty - nie jest to jednak priorytetem znajomości, a może być jedynie przyjemnym dodatkiem, wyrazem sympatii, zaufania. Do tej pory nie udało mi się poznać nikogo takiego, a czat online to raczej nie dla mnie. Szukam kogoś wyrozumiałego, kto nie nastawia się wyłącznie na spotkania w jednym celu ale pragnie zapracować na zdobycie zaufania. Jestem sam i nie szukam przygód. Jeśli szukasz kogoś takiego jak ja, lubisz ciepło, jesteś troszkę romantykiem i nie zależy Ci tylko na fizycznych doznaniach odezwij się. Pozdrawiam wszystkich, którzy doczytali do końca i życzę by każdy z Was kiedyś spotkał tą właściwą osobę.

 Two Dicks Old Man   TWO DICKS OLD MAN
ID: 360466
Mazowieckie - MAZOWIECKIE
kategoria towarzyska: FACET DLA FACETA

Przyjmne zaproszenie od dwoch starszych Panów 50+...
Spotkanie u Was w domu, mieszkaniu, firmie, na działce, w łaźni parowej...
Uklęknę i obciągne dwa naraz, najlepiej duze i soczyste...
Ładny i pachnący 36latek.
Who wants?


<<< Pierwsza<< PoprzedniaStrona: 17 / 100Następna >>Ostatnia >>>

Przejdź do: 12345678910111213141516[17]181920

katalog stron randki internetowe oprogramowanie sklepu internetowego darmowe toplisty amatorki darmowe aliasy
katalog stron i sklepów internetowych darmowe fora dyskusyjne bez limitów - załóż darmowe forum
rezygnacja z biuletynu informacyjnego - usuń dane z systemu

reklama


za treść ogłoszeń serwis schadzka.com nie ponosi odpowiedzialności